Is het u opgevallen dat we geen huizen op onze homepage hebben? In plaats van schitterende villa’s, presenteren wij mensen op onze eerste contactpagina. De reden voor deze keuze is simpel: in onze visie zijn mensen belangrijker dan het verkopen van een woning. Zodra wij weten wie u bent, kunnen wij u helpen bij het vinden van de best passende en beschikbare woning.
In tegenstelling tot grote bedrijven, die hun makelaars trainen in het verkopen van huizen, richt ons vastgoedbedrijf zich op de klant. We zijn niet verbonden aan een groot merk, maar opereren als een zelfstandig bedrijf met onze eigen marketing- en merkideeën. Met deze filosofie is Wonen aan de Côte d’Azur en Living on the Côte d’Azur uitgegroeid van een concept tot een familiebedrijf in vastgoed.
Beste klantenservice
Een boutique in vastgoed is vergelijkbaar met een Boutique Hotel. Kleinschalig van opzet en met de focus op maximale service en tevreden klanten. U zou kunnen denken dat we slechts een kleine nichegroep van high-end kopers bedienen voor luxe topwoningen. Maar in werkelijkheid bieden wij al onze klanten de best mogelijke professionaliteit en klantenservice. Wanneer u bij ons klant wordt, kunt u rekenen op de best mogelijke service die het hele team biedt.
Het kantoor van Living on the Côte d’Azur en haar medewerkers doen er alles aan om u de best mogelijke service te bieden en een soepele en succesvolle ervaring te garanderen vanaf de intake, selectie, bezoeken en transactie. Dat is direct het verschil tussen een makelaar of een verkoopmakelaar. Wij opereren als een team en voorzien in uw behoeften, terwijl we het complete aanbod van alle agenten en agentschappen aanbieden.
Zoekt u service en begeleiding?
Wij begrijpen dat elke klant andere behoeften heeft. Wij focussen niet op het aantal woningen dat wij verkopen. Als gespecialiseerd vastgoedbedrijf concentreren wij ons op klantenservice. Service is ons belangrijkste product. Onze toewijding aan uw belangen is een van de meest essentiële factoren die onze klanten overwegen bij het kiezen van een kantoor dat hen begeleidt bij de aankoop van onroerend goed in het buitenland.
Als we zeggen: ‘Bent u klaar om uw tweede huis te vinden?’, zullen we niet stoppen voordat we die missie hebben voltooid. Het kan weken, maanden en soms jaren duren. Maar wat voor ons belangrijk is, is het resultaat van onze kennis van de markt en hard werken.
Een klant van Wonen aan de Côte d’Azur mag verwachten dat het hele kantoor toegewijd is aan het leveren van uitzonderlijke service. Als boutique kantoor met een uniek vastgoedportaal zijn wij die one-stop-shop voor de complete vastgoedmarkt. Van een gerenoveerde studio in hartje Nice, een landhuis voor een groot gezin en paarden in de heuvels van Cannes, een exclusief penthouse in Parijs, een investering met belastingvrije huurinkomsten in Dubai of die villa met verhuurvergunning op Ibiza.
Fullservice in onroerend goed
We zijn altijd bereid om te leren en ons aan te passen aan nieuwe markten, nieuwe technologieën en nieuwe sociale kanalen. Door dit te combineren met de beste service die we kunnen bieden, zijn we ervan overtuigd dat we de beste klantervaring kunnen bieden, simpelweg door te zijn wie we zijn. En door te doen wat we beloven.
Een van de belangrijkste redenen waarom een boetiek vastgoed kantoor superieure klantenservice kan bieden, is dat we gefocust zijn op de tevredenheid van de klanten. Bij grote bureaus ontmoet u andere mensen om het papierwerk af te ronden, zoals een afsluitingscoördinator waardoor een makelaar snel aan de slag kan met de volgende klant.
Bij Wonen aan de Côte d’Azur worden alle transactiegegevens afgehandeld door uw eerste contactpersoon. Van begin tot eind bent u altijd goed vertegenwoordigd tijdens het hele proces. Interesse om klant bij ons te worden? Laten we het gesprek beginnen via info@livingonthecotedazur.com